Breloczek

Myślałam, że wraz z nadejściem września będę miała więcej czasu na haftowanie, ale chyba się przeliczyłam. Doszło mi mnóstwo nowych obowiązków i miałam mnóstwo spraw do załatwienia.
Tak prezentuje się psia torebka, na razie zrobiłam tylko obrys obrazka, ale i tak trzeba go będzie częściowo spruć bo się pomyliłam w jednym miejscu:



Zaczęłam też robić tygrysią zakładkę do książki:

Zostałam poproszona o zrobienie breloczka. Jest już praktycznie gotowy tylko nie wiem jak go wykończyć:


Mogę go obszyć na zielono, różowo, czerwono lub biało albo kilkoma kolorami. Ale wygląda to niezbyt ładnie, przynajmniej dla mnie. A także mogę zostawić kanwę nie obszytą na brzegach i po prostu skleić obie połówki. Co sądzicie, jak byście to zrobiły? To moja pierwsza praca na kanwie plastikowej i jeszcze nie mam doświadczenia.







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde zostawione słowo :)

Cross, my passion way - moje pasje © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka