Przewlekły brak czasu...

... to przypadłość na którą ostatnio cierpię. :-) Zaczęła się szkoła, a właściwie to pierwsza liceum, klasa językowa. Ale nie jestem z tego powodu jakoś niezadowolona, bo w końcu zacznę uczyć się języka hiszpańskiego, w którym od dłuższego czasu jestem zakochana, a moje liceum wybrało go jako drugi język, a nie ten głupi niemiecki. Nie chcę nikogo obrażać, ale po prostu ten język nigdy mi się nie podobał i jestem bardzo szczęśliwa, że się od niego po 3 latach gimnazjum uwolniłam. :-) Trzecia torebeczka pomalutku powstaje, niedługo postaram się zamieścić jej zdjęcie.

2 komentarze :

  1. Czekam na kolejną torebeczkę i motywuje do dalszej pracy ;)
    P.S. Niewygodne jest przepisywanie kodu z obrazka do każdego komentarza, więc jak możesz to usuń tą opcję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już usunęłam tę opcję (nawet nie wiedziałam, że coś takiego jest ustawione) :)

      Usuń

Dziękuję za każde zostawione słowo :)

Cross, my passion way - moje pasje © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka