Przeznaczenie zawsze Cię dogoni...

... dzisiaj mogłam poczuć na własnej skórze to co wielokrotnie w ciągu trwania filmu "Forrest Gump" powtarza bohater tytułowy. Kilka miesięcy temu po tym jak padła moja wysłużona drukarka planowałam kupić nową, niestety skończyły się w sklepie, a poza tym dokupiłam nowy zasilacz do tej starej i cudem "ożyła". Pewnie pociągnie następne 6 lat... :) Dzisiaj poszłam z mamą przedłużyć umowę na internet w Play, a tu (oczywiście nie za darmo) zaoferowali nam w starej cenie abonamentu dodatkowo drukarkę, tablet i router wifi. Jakież było moje zdziwienie - drukarka to dokładnie ten sam model który chciałam kupić pół roku temu, do tabletu też się przymierzałam, lecz zawsze brakło środków bądź nie brakowało wydatków. :) Mówią, że jaki sylwester taki cały następny rok po nim następujący, tak więc szykuje się dla mnie bardzo fajnie.
W dobry humor (praktycznie to euforię :-D ) wprawiło mnie jeszcze jedno zdarzenie. Jakiś czas temu ściągnęłam na mój telefon z Androidem aplikację Cross Stitch Thread Companion, w której można zapisywać posiadane zasoby muliny, a także robić listę kolorów do zakupienia. Jednak była ona, przynajmniej dla mnie nieprzydatna, ponieważ nie zawierała naszej polskiej Ariadny. Napisałam więc e-mail do programisty z prośbą i zapytaniem, czy nie dałoby rady jej w tej aplikacji umieścić. Dostałam odpowiedź, że jeśli znajdzie konwersję kolorów Ariadny na DMC to ją doda. Nie wiązałam z tym większych nadziei. A tu proszę wchodzę dzisiaj, patrzę na opis najnowszej wersji aplikacji - "Added Ariadna and Ariadna New". Nie wiem czy sprawił to mój e-mail, czy może więcej osób napisało do programisty. Mimo to i tak się cieszę, że miałam w tym swój większy czy mniejszy udział. Tak więc posiadacze smartfonów pobierajcie! Nareszcie możemy się cieszyć tą aplikacją w pełni. :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde zostawione słowo :)

Cross, my passion way - moje pasje © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka