Afirmacje w środę ;)

Witam. Ostatnio czas strasznie mi ucieka i prawie nie zauważyłam, że już od 2 tygodni nie publikuję postów. Już się tłumaczę. :) Pod koniec lipca pojechałam do Warszawy i nie miałam warunków ani do haftowania, ani do blogowania. Po powrocie zajęły mnie dość skutecznie domowe obowiązki i nie miałam wieczorami siły już na nic. Teraz zapowiada się trochę bardziej spokojny okres, więc będę pojawiać się na blogu częściej.

Kocham siebie za wszystko, wszystkie wady i zalety, słabości i talenty, sukcesy i porażki. Człowiek, który nie pokocha samego siebie, nie jest w stanie pokochać innego człowieka.

mulina Ariadna 1567, czcionka Sweety 14, rozmiar wzoru 75x62 krzyżyki


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde zostawione słowo :)

Cross, my passion way - moje pasje © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka