Bardzo miła "spodziewanka"

Witam. Kilka dni temu dotarł do mnie najnowszy numer "Twórczych Inspiracji". Znajdują się w nim bardzo ciekawe instrukcje z różnych dziedzin.
 
 
Moją uwagę w szczególności przykuł haft koralikowy na krośnie, jest dość pracochłonny, ale efekt jest wart tej pracy.
 
 
Bardzo spodobał mi się też artykuł o dwustronnym hafcie krzyżykowym, nigdzie jeszcze nie trafiłam na jego instrukcję. Wiedziałam, że to jest możliwe, ale nigdy nie wiedziałam jak to się powinno robić. W gazetce jest to bardzo szczegółowo i zrozumiale opisane.
 
 
I na koniec tytułowa "spodziewanka"(wiedziałam o tym jeszcze przed dostaniem gazety) - reklama mojego bloga została umieszczona w rubryce Świat Twórczo Zakręconych blogów, z czego bardzo się cieszę.
 
 

1 komentarz :

Dziękuję za każde zostawione słowo :)

Cross, my passion way - moje pasje © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka