Dictionary Of Bags

Witam. Wakacje tak szybko lecą i mimo ogromu wolnego czasu jakoś na haftowanie nie miałam ochoty. Mam nadzieję, że we wrześniu to się zmieni. Każda taka chwila "wyrwana" z nadmiaru obowiązków, jakoś tak lepiej smakuje. Ale i tak zaczęłam wyszywać słowniczek torebek.  A oto efekty mojego wakacyjnego leniuchowania:























 
Tutaj zbliżenia na napis (właściwie pół i to niedokończone) oraz na samą torebkę:

































Jutro dodam zdjęcie z konturami, które już są zrobione, ale jeszcze nie ma zdjęcia z nimi.
Obrazek wyszywam Ariadną, również jutro zamieszczę mój przelicznik kolorów.
Życzę dobrej nocy.    :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde zostawione słowo :)

Cross, my passion way - moje pasje © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka