Minął maj...

Witam po dłuższej przerwie. Maj był dla mnie miesiącem wielkich zmian i na haftowanie nie miałam za dużo czasu. Wypełniały go przygotowanie do bierzmowania i próby do poloneza na wieczorek po gimnazjum. No i złożyłam podanie do wymarzonego liceum. Czas nadszedł także na pożegnanie mojej króliczki. Ale cieszę się, bo miała już swoje lata i przynajmniej już nie cierpi. Wolne dni chcę poświęcić haftowaniu, tak abym mogła pokazać jakieś moje prace. Na razie rozpoczęłam Dictionary of Bags. Planuję zrobić całą serię Dictionary of..., bo się zakochałam w tych małych obrazkach. Na dzisiaj to tyle, życzę miłego weekendu.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde zostawione słowo :)

Cross, my passion way - moje pasje © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka