I'm titanium :)

Czy Wy też macie wrażenie, że ludziom w czasie przedświątecznym coś siada na głowę i nagle stają się wredni, złośliwi i przypominają sobie o wszystkim? Tak przynajmniej jest w liceum. I ogólnie na każdym innym poziomie nauczania. Tak więc jeśli Wasze dzieci nie chodzą jeszcze do szkoły to cieszcie się. Potem zacznie się Wam to szaleństwo i bajzel, jakim jest szkoła. :)
Przez to wszystko postępy nad haftami idą w ślimaczym tempie ( teraz mnie na krzyżyki rzuciło, szydełka nie tykam). Ale muszę się pośpieszyć, bo jeden obrazek jest na urodziny mojej mamy, a to już 27.12. Mam nadzieję, że się wyrobię. Jutro zamieszczę zdjęcia jak się na obecną chwilę prezentuje.
Zachęcam też wszystkich do odwiedzenia sklepiku mojego bloga Odrobina piękna.

I na koniec piosenka "artystki", za którą niezbyt przepadam, ale nawet w tym utworze brzmi całkiem dobrze.  Życzę wszystkim, żeby przetrwali to świąteczne szaleństwo, jakby byli "tytanami" :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde zostawione słowo :)

Cross, my passion way - moje pasje © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka