Mikołajkowo

Na początek chciałabym bardzo podziękować Ani z bloga miśkowa chata  za zrobienie dla mnie 2 etui na telefon. Tak prezentują się te śliczności:


A to berecik mojego autorstwa, na zdjęciu nie wygląda zbyt dobrze, bo jest dosłownie pokazany na dłoni. Kolorek też jest mocno przekłamany, ale zdjęcia robiłam wczoraj już po 15, więc nie było szansy, żeby wyszły dobrze.

A to pierwszy kwadracik do narzuty:
Z kupowania gazetki "Szydełkowanie.." zrezygnowałam, tak jak mi radziłyście. Chociaż się napaliłam na tą narzutę, która ma powstać po zakupieniu całej kolekcji. Ale znalazłam w internecie dokładnie tą samą gazetę tylko, że po włosku (jak ktoś chętny to znajdzie ją tutaj) i zrobię sobie ją sama z własnych włóczek (i zaoszczędzę tyyyyyle pieniędzy :) ).

Klasowy Mikołaj przyniósł mi taką książkę:

















A taki prezent sprawiłam sobie sama:



2 komentarze :

  1. Witam, fajnie że podobają Ci się pokrowce, a berecik wyszedł pierwsza klasa pamiętam że pierwszy mój wytwór szydełkowy z włóczki to był beret niestety nie mam go już zaginął podczas przeprowadzki

    OdpowiedzUsuń
  2. No kochana zdolniacha z Ciebie już berecik potrafisz zrobić, a etui na telefony superaśne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zostawione słowo :)

Cross, my passion way - moje pasje © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka